Leapșa pentru Viață - campanie online de prim-ajutor

Asociația EDIT a lansat prima campanie online de prim-ajutor din România, Leapșa pentru Viață, implementată în parteneriat cu Departamentul pentru Situații de Urgență și I.G.S.U., inițiativă parte a Programului Național ,,România în Siguranță”.

În contextul în care țara noastră este pe ultimul loc în Uniunea Europeană în ceea ce privește numărul de persoane care cunosc manevrele de prim-ajutor, scopul proiectului este de a trage un semnal de alarmă asupra importanței cunoașterii corecte a tehnicilor de resuscitare. În cazul accidentelor rutiere, jumatate dintre decese au loc în primele minute de la impact, de aceea primul ajutor este esențial pentru o persoana rănită. Studiile specialiștilor arată că 70.000 de români mor anual pentru că nu primesc la timp primul ajutor. Acest proiect este menit să adauge plus valoare nevoii de pregătire a societății în ceea ce privește însușirea regulilor de prim-ajutor de bază. 

Citiți tot articolul aici.