Asociația EDIT a lansat prima campanie online de prim-ajutor din România, Leapșa pentru Viață, implementată în parteneriat cu Departamentul pentru Situații de Urgență și I.G.S.U., inițiativă parte a Programului Național ”România în Siguranță”.
Asociația EDIT a lansat prima campanie online de prim-ajutor din România, Leapșa pentru Viață, implementată în parteneriat cu Departamentul pentru Situații de Urgență și I.G.S.U., inițiativă parte a Programului Național ”România în Siguranță”.
În contextul în care țara noastră este pe ultimul loc în Uniunea Europeană în ceea ce privește numărul de persoane care cunosc manevrele de prim-ajutor, scopul proiectului este de a trage un semnal de alarmă asupra importanței cunoașterii corecte a tehnicilor de resuscitare.
Asociația pentru Educație, Dezvoltarea și Implicarea Tineretului (EDIT), în parteneriat cu Departamentul pentru Dezvoltare Durabilă (DDD) anunță lansarea oficială a programului național România în Siguranță.
#LeapsaPentruViata a câștigat vineri, 8 octombrie, Premiul BEST INFLUENCER CAMPAIGNS în cadrul Webstock Awards.
Asociaţia pentru Educaţie, Dezvoltarea şi Implicarea Tineretului (EDIT), în parteneriat cu Departamentul pentru Dezvoltare Durabilă (DDD) anunţă lansarea oficială a programului naţional România în Siguranţă. Conferinţa de lansare a avut loc ieri, 22 septembrie
Campania a pornit de la o realitate dură: 90% dintre români nu cunosc tehnicile de prim-ajutor.
Inițiativa este implementată în parteneriat cu Departamentul pentru Situații de Urgență și I.G.S.U. În contextul în care 90% dintre români nu cunosc tehnicile de prim-ajutor, scopul proiectului este de a trage un semnal de alarmă